Re: Jakiej wielkości wiatraczek

Autor: Duster (duster_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 13:45:48 MET

> jest na "via 8366 chipset", obok procesora - płyta Shuttle AK31? Zaczął mi
> troszke turkotać i musze go wymienić. Jakie parametry wiatraczka musiałbym
> znać, by nie stało się nieszczęście?

Wystarcza rozmiary: 40mm x 40mm. Najlepiej z wtyczka 3pinowa (zeby podpiac
bezposrednio do plyty). Od biedy moze byc i molex (ale bedzie platanina
kabli).

Ja swoj wiatrak zmienialem juz 2 razy i zawsze bylo glosno. Ostatnio wpialem
jakis opornik AFAIR ~100omow i jest OK :)

>ja wywaliłem wiatrtaczek i wstawiłem radiatorek Zalman-a ZM-NB47J
>za jedyne 25 zł z proline

Na plycie AK31? Udalo Ci sie zdjac oryginalny radiator? Meczylem sie z nim z
godzine i dalem za wygrana. Zadne krecenie, zadna zylka sobie nie poradzila.
A do zamrazarki nie mam zamiaru plyty wsadzac :P

--
Pozdrawiam
Duster