[OT] Autozamykanie programow pod WinXP

Autor: Lukasz M (lmaszczykNIECHCIANYspamik_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 08:38:33 MET

Na wstepie przepraszma ze troche ot ale jakos nie wiem na jaka grupe to
wrzucic znalazlem p.c.o.win98/3.1/nt ale nie bylo xp, wiec najwyzje ktos
mnie nakieruje - no chyba ze tutaj mi ktos pomoze ;)
Problem mam taki ze pod xpekiem jak pracuje na niekotrych progrmach np gg,
IE, to zamykaja mi sie one samoczynnie. Tzn nie chowajaj sie w trayu etc
tylko nastepuje calkowite zamkniecie. GG wylacza sie jak chce komus cos
napisac. IE jak klikam w jakies linki.
Czym to moze byc spowoodowane i jak temu zaradzic.
Wydaje mi sie ze to MKS po usunieciu wirusow cos pokasowal. Ale jak moge
postawc na nogi moj system bez reinstalacji ?

Pozdrawiam
Lukasz