Re: Nec MultiSync 95F

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 00:47:24 MET

>Dlaczego został wycofany? starość czy nieudana konstrukcja?

Starość.

>Jakiej firmy jest kineskop w tym 95F? Diamondtron jest lepszy od
>trynitron, flatron? Czym one się różnią?

Tego w tej chwili nie podam, choć o ile mnie pamięć nie myli to chyba
jakiś starszy Hitachi. Diamontron to jeden z najlepszych, jesli nie
najlepszy kineskop z obecnie produkowanych. Pod względem budowy
Diamondtron i Trinitron to bardzo podobne konstrukcje, Flatron to
"podrasowany" zwykły kineskop z maską diagonalną. Kineskopy z maską
szczelinową (Trinitron, Diamondtron) od klasycznych różnią się
wszystkim. Na plus oczywiście.

--
Tom
quality is visible