nie widzi dysku jako master

Autor: Mikkeo (udosUSUN_TOtepnianie_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 22:56:57 MET

Kupilem sobie dysk 80GB i mam maly problem, bios nie wyczuwa go gdy ten
podlaczony jest do pierwszego kanalu jako "master"(obecnie dysk 15GB w tej
konfiguracji wykrywany jest prawidlowo). Gdy ustawie zworke na CS wykrywa go
jako master, podobnie jest gdy zworka ustawiona jest na "single or master",
na slave rowniez jest wykrywany. Na drugim kanale wszystko jest w pozadku
tzn wyczuwa go we wszystkich mozliwych konfiguracjach.
Powiedzcie mi czy z dyskiem jest cos nie tak czy to wina płyty badz biosu?

Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat.