Zawieszanie sie komputera (WinXP)... POMOCY

Autor: slomi (slomix_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 22:34:22 MET

Witam
Zainstalowalem dzisiaj Windowsa XP. Wszystko byloby fajnie, ale system
ciagle mi sie zawiesza, czasami po 2, czasami po 10 minutach (w ciagu
pisania tego postu juz 2x sie zawiesil...). Zauwazylem ze komputer pozniej
sie zawiesza gdy jest wlaczony jakis program wykonujacy operacje na dysku
(np antyvirus szuka virusow, ad-aware spyware`u...). Moja konfiguracja
sprzetowa:
Duron 800
plyta ECS K7VZA
Dysk Segate 40 GB UDMA 100
256 MB 133 MHZ RAM (2 kosci... roznych firm)
POMOZCIE! Co mam zrobic?
P.S Nie moge zainstalowac najnowszych sterownikow ATi Catalyst. Przy
instalacji wyskakuje mi komunikat "inf error" "video driver not detected..."
Co moge zrobic zeby to zainstalowac??
P.S2 Nie ma to jak poczciwy 98SE.... :P