Re: pomocy!!!-dysk

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 21:15:43 MET

Użytkownik "timeo" <jarekwoloch_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> bardzoo proszę o szybką pomoc - problem jest taki ściągnąłem nowe
> sterowniki pod vForce`a - jakieś nie oficjalne, w tym nowe stery do
> dysku - odinstalowałem poprzednie najnowsze oficjalne stery przy
> pomocy drive cleaner`a zainstalowałem nowe - efekt XP się nie
> uruchamia - niebieski - komunikat o problemie z dyskiem - po
> uruchomieniy PQMagic z dyskietki okazało się że nadal są 3 partycje
> ale tylko jedna ma przypisaną literę dysku jako C - jest ona w facie
> 16 i była używana wcześniej na swapa - 2 pozostałe NTFS - nie mają
> liter dysków -
> [...]

Powinieneś teraz wyłączyć te nowe sterowniki dysku spod Konsoli
odzyskiwania (polecenia disable/enable/listsvc), trzeba tylko znać nazwę
pliku sterownika... możesz też spróbować podać systemowi stare
sterowniki na dyskietce, na starcie komputera wciskając bodajże F6 (na
pytanie o inne sterowniki SCSI). W ostateczności podmień plik SYSTEM
(katalog \Winnt\System32\Config) na jego kopię z \Winnt\Repair i po
restarcie podaj oficjalne sterowniki z dyskietki.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/