Ecsk75a - problem dzwiek

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 19:12:33 MET

męczy mnie to ponieważ sobie nieporadziłem
zanjomy prywiózł do mnie kompa z szlejącym winme na którym nikt nie poradził
sobie z zainstalowaniem dzwiekówki zintegrowanej na płycie
mi ta sztuka tez sie nieudala win nie wykrywa sterowników na cd do mb reczna
instalacja z katalogu sisaudio( płyta oparta na sis) powoduje w menadzerze
urządzeń wystąpienie wykszyyknika przy karcie dzwiekowej i Kod10
co jest ztym ..olerstwem co robiłem nie tak? komp bardzo czesto odwiedzal
serwis (ach te ECS) i właściciel kompa niewiedział czy dali mu dobry cd do
MB bo ten był napewno wymieniany (też z Ecs)

reszta tego sprzetu to a1,2 256mb sdr hdd 20gb ? gf2mx400 32mb