Re: jak obliczyc pobór mocy??

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 17:04:44 MET

Użytkownik "..:::Plombos:::.." napisał:

> Ciekawe co wpisujesz w ta strone skoro dla twojego sprzetu wg tej
> strony wychodzi 276W

To, jeśli lubisz się bawić w obliczenia i chcesz sobie udowodnić
bezsensowność tych wyliczeń, to sprawdź mój konfig:
Mobo: MSI KT3 Ultra ARU (wg. strony: 25 W)
CPU: Athlon XP 1800+@2000 (56 W)
RAM: 512 DDR PC333, 2 moduły (20 W)
GFX 1: Radeon 9100 (35 W)
GFX 2: S3 Virge GX/DX (doliczam 15 W)
HDD 1: WD Caviar 160 GB (po 25 W na każdy dysk)
HDD 2: WD Caviar 120 GB
HDD 3: WD Caviar 40 GB
HDD 4: Maxtor 80 GB
HDD 5: Maxtor 40 GB
HDD 6: Barracuda 80 GB
CD: Asus 50x (20 W)
CD-RW: Liteon 52x/24x/52x (20 W)
FDD 1: NEC (5 W)
FDD 2: NEC (5 W)
Klawiatura/mysz: Microsoft/A4Tech (3 W)
CPU Fan: Titan (3 W)
Sound: SB Live! 5.1 (7 W)
LAN: 3Com (4 W)
Modem: Pentagram (4 W)
TV: AverMedia (5 W)
Case Fans 8 cm: 6 szt. (każdy po 2 W)
Case Fan 12 cm: 1 szt. (doliczam 4 W)
Fan Bus: samoróba (doliczam 2 W)

Po uwzględnieniu tego co się da, wychodzi mi 403 W. Do tego muszę
doliczyć 2 dyski, dodatkową kartę graficzną, flopa, Fan Bus'a i
wentyl 12 cm. Mi wychodzi 479 W. A jeszcze niedawno bez
najmniejszych problemów radził sobie z tym zestawem 300-watowy
Codegen :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper