Re: jak obliczyc pobór mocy??

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 15:05:58 MET

Użytkownik Kokosz napisał:

> nawet najwięksi górale nie rozgryźli mojego kompa:
> 1.8xp, płta asus a7a266e, g4200 gainwarda, twardziele seagatea 80 i 13GB,
> cdrw lg8480, sieciówka, firewire, live1024, 2 wiatraki arctica - to wsyzstko
> chadza od ponad roku bezproblemowo na zasilaczu...200W, poszczególne
> napięcia nie przekraczają 5% błędu:)

Tak samo jest u mnie,Xp1700+@2400+, asus A7V133 512 mega ramu gf3ti,
trzy dyski (czasami 5 jak podłączam dyski mojej siostry), combo LG, dwie
sieciówki, dwie dźwiękówki, firewire, dwa dodatkowe wiatraki, a to
wszystko na zasilaczu 230W. Chodzi tak bez problemów, a napięcia nie
przekraczają 5%

Według mnie nei ma co inwestować w hiper-super-wypaśne zasilacze
400-watowe, wystarczy w zupełności kupić _dobrą_ trzysetkę i będzie ok.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk