Re: problem z zabootowaniem cd z p133

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 14:19:47 MET

Bryś wrote:

> Dobrze wiedzieć, chociaz 8.1 rowniez nie startuje, tez
> moja wlasnorecznie zrobiona plytka serwisowa :-(

to moze od innej wersji?? nie wiem - te obrazy sa po prostu przygotowane
tak, ze nie zadziala na starszych plytach glownych;

moze chodzi o to, ze starsze plyty musialy miec rozmiar FD0 1,44MB??
zwroc uwage, ze na plytce windowsowej, wyraznie wypisuje "1,44MB" zas na
plytkach slackwareowych na innych kompach wypisuje "2,88MB" zas na tej
starej plycie glownej pozostawia w miejscu rozmiaru wolne pole /spacje/;

pzdrv;
adas;