Re: HP DeskJet 840c - brak kolorów

Autor: KARO (karo-usun-_at_bocznica.org)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 13:04:35 MET

"Chemical" <chemical_at_szczecin.home._pl> napisał

> Włóż igłę pustej strzykawki przez otwór do napełniania tuszu każdego z
> pojemników i wtłaczaj powietrze do momentu pojawienia się na dyszach
> tuszu. Powinno pomóc na brak kolorów.

Tak też robiłam, samą pustą strzykawką przedmuchałam te pojemniki aż na
dyszach pojawił się tusz. Wytarłam go, wsadziłam do drukarki ale nic... :-(

A z czarnym zrobiłam inaczej (tak jak pisało w instrukcjach): wbiłam igłę do
pełnego już kartridża i wyciągnęłam 5ml tuszu aby przywrócić podciśnienie
wewnątrz.

KARO(lina)