Re: 2 takie same systemy w kompie

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 08:29:01 MET

ZOMO napisał(a):

> czy komus udalo sie to zrobic z 2 takimi samymi
> systemami (zwlaszcza z dwoma Win98) ??

niezalezny bootloader - ktory poukrywa partycje systemowe tych dwuch 98
-beda dla siebie niewidoczne
(oczywiscie systemy beda na kolejnych partycjach primary)
i pozniej je odnajdzie -tak w skrocie
-a nie chce mi sie bardziej rozpisywac ;) - jak cos to na priv pisz
-zreszta juz tu jakis czas pisalem na watek: "dwa systemy" czy cos
takiego...

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<