Sata przez PCI w nForce - jak to w końcu jest ??

Autor: J.S. (jscoolg_at_op.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 01:48:32 MET

No wiec słyszałem że płyty z czipsetem nForce mają sterownik sata połączony
przez PCI (czyli de facto lipa bo prędkość ograniczona do 133MB) Podobno w
nowej wersji nForce (2.0) to zostało zmienione ! Zastanawiam sie jak jest
naprawde - mam płyte nForce (Abit nf7s revision 2) i przy kontrolerze SATA
RAID (silicon Image) mam wyraźnie napisane - lokalizacja - gniazdo PCI 9
(Magistrala PCI 1 ) - wniosek z tego że SATA jest podłaczone przez PCI czyli
lipa - 133MB Czy dobrze rozumuje ?? Prosze o wasze opinnie
Pozdrawiam