Re: Zaskakujace... (outlook)

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 01:38:35 MET

Użytkownik "Tomfas" <tomfas_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Niestety! włączyłem "serwer wymaga..." otrzymuje ten sam komunikat. To sie
> zaczeło dzieć przedwczoraj. We wszystkich Onet / Wp naraz.

A nie zainstalowałeś (odinstalowałeś) jakiego dziwnego antywirusa ? Np AVG
przekierowuje porty pocztowe, najpierw sam odbiera poczte a później na innym
porcie przesyła do Outlooka. Po odinstalowaniu mogło się coś w ustawieniach
popitolić.
To tylko przykład ale nie wiem jak jest na pewno

Pozdrawiam KILER