Re: Skasowalem partycje z dokumentami - POMOZCIE ODZYSKAC DANE, PLS !!!

Autor: Ibiza (ibiza_at_nospam.o2.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 00:20:14 MET

Użytkownik "TuffEnuff" <bu_at_master.pl> napisał w wiadomości
> identycznie jak ty mialem z ghostem tylkom i usunal partycji 4 na 40gb
dysku
> zrobilem easy recovery i odzyskalo mi 7gb cos kolo tego ale to trwalo uuu
> kilkanacie godzin na 120gb to szykuj sien a pare dni odzyskiwania danych i
> widocznie cos zle ustawiales jak Ci nic nie pomoglo..

Mysle,ze problem moze byc w tym, majac na uwadze easy recovery, ze pierwsza
partycje i zrzut obrazy na dysk byl w klastrach 4k, a jak ghost zalozyl
jedna wielka partycje 120 gb to tam sa klastry 32k i moze dlatego nie moge
odzyskac danych. Program dziala poprawnie przez kilka procent - pozniej
zatrzymuje sie na jednym pliku i na nim stoi, mimo iz dalej skanuje sektory
..