Re: Pytanie o zasilacz

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 22:55:52 MET

Użytkownik "depeszak" <personal_jesus_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czesc wszystkim
> , mam pytanko czy zasilacz z penituma 200 MMX moge podlaczyc pod Durona
> 800 MHZ ?????? Czy nie bardzo ??
>
> dzieki bardoz za odpowiedz

NIE
Są płyty główne AT lub ATX.
Dla Pentium 200 - była to płyta AT, natomiast dla Durona była i jest ATX.
Te płyty i zasilacze nie są kompatybilne. W przeszłości były jeszcze
płyty obsługujące 2 standardy (miały dwa gniazda - AT i ATX).
Nie widziałem jednak zasilaczy obsługujących jednoczesnie dwa
standardy, tj. AT i ATX.