Re: P³yty dwuprocesorowe

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 22:22:43 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

> O ile mi wiadomo NIE MA p³yt dwuprocesorowych dla P4. Kiedy¶
> VIA obiecywa³a odpowiedni chipset, ale nie wiem, czy z tego
> cokolwiek wysz³o.

Wyszlo VIA P4x400, tylko po przepychankach z Intelem ma zablokowana
obsluge dwoch procesorow. Teoretycznie to nawet i860 moze obslugiwac P4.
Tylko z oczywistch wzgledow nigdy plyty pod S478 sie nie pojawily :)

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,