Re: CRT vs. LCD

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 21:43:31 MET

>Wiem ,crt = lepsza jakosc, a lcd niby zdrowsze dla oczy (no wlasnie, w jakim
>stopniu)... pozatym nieukrywam ze bajer ;]

Chyba lcd=lepsza jakość. Dobry monitor LCD oferuje pewne parametry na
poziomie nieosiągalnym dla CRT. Mianowicie: idealna ostrość, brak
jakiegokolwiek mrugania, idealna geometria. Jedyna w tej chwili wada
to niepełne odzwierciedlenie barw, ale w zastosowaniach typu
dom-biuro-rozrywka nie ma to większego znaczenia.

>Albo moze lepiej poczekac (kolejne pytanie - ile czasu?) az matryce MVA osiagna
>pulap cenowy jak dzis TN+

MVA to żadna rewelacja. Zaniedbana od roku technologia, co prawda z
dużym potencjałem, ale od nowoczesnych TN+film odstaje ważniejszych
kategoriach. Srebrzy się i nieco smuży z ostrością też nie jest
perfekcyjnie. Trzeba poczekać, co się będzie dalej działo w tej
branży. Może PVA się zadomowi?

--
Tom
quality is visible