Office Xp >> Problem

Autor: Webraider (webraider_at_NoSpAm.interia.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 21:27:10 MET

Mam problem: przy wgrywaniu Office'a Xp do systemu Windows 98 podczas
instalacji pojawia się komunikat: "Błąd 1335. Plik cabinet "OSP1.CAB"
wymagany do tej instalacji jest uszkodzony i nie można go użyć. Może na to
wskazywać błąd sieciowy, błąd odczytu ze stacji dysków CD-ROM lub problem z
tym pakietem".Na Windowsa Me i Xp wchodzi dobrze. Co się stało? Dlaczego tak
się dzieje? Czy jest możliwość wyeliminowania tego problemu i w jaki sposób?
Bardzo proszę o pomoc, gdyż jest to dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam i
życzę Wesołych Świąt.