shutdown kontra restart

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 20:41:22 MET

Witam!
Mam kumpla, który kupił kompa w nierzetelnej firmie i klnie na ich
serwis. Problemy z pamięciami, źle podłączone napędy... Mam zgryza przez
niego, bo...
Problem w zasadzie się tu wiele razy przewijał, ale po przejrzeniu
wcześniejszych postów nic konkretnego nie odkryłem. Więc pytam zawodowo
zajmujących się serwisem ludzi co jest nie tak: daję w komputerze
zamknij, ładnie się wyłącza, wszystko gaśnie... i po jakiejś sekundzie,
dwóch komputer zaczyna uruchamiać się znowu. Mysle, że to wina sprzętu,
bo i na XP i na 2000 jest to samo. W zarządzaniu energią jest
poustawiane wszystko jak u mnie (a u mnie działa normalnie)... ACPI
jest, więc o co mu biega?

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840