Re: Logitech MX700 i czas ladowania i uzytkowania

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 20:08:29 MET

Użytkownik "Tasior" <tasiorsa_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
> Zakupilem myszke jak w temacie i mam pytanie. Ile ta myszka ma sie ladowac
> do pełna i ile można jej używać NON STOP po naładowaniu?
> Bo w FAQ pisze cos o 6,5h i 9 dniach użytkowania przy pracy 8h/doba
> natomiast mnie od momentu gdy miga LOW BATTERY laduje sie jakies 1h 20min
> poczym swiatełko zielone gaśnie (nie miga po prostu gaśnie) w opcjacch
myszy
> wyświetla że ładowanie zakończone i do czasu aż znów zacznie migać LOW
> Battery to jest jakies 20-24h Non stop. To jak to jest? Czy jak pisze że
> [...]

chyba jest cos nie tak, u mnie jest prawie dokladnie tak jak podaje
Logitech, laduje sie jakies 6 godz. , natomiast czas pracy to 9 dni, ale po
okolo 6 godzin dziennie, jednak musze dodac, ze mysz kupilem na Allegro i
byla 10 miesiecy uzywana, wiec byc moze nowa dziala dokladnie jak podaje
producent.

Robert P.