MSI KT4V + Aureal Vortex AU8820B2 = zwisy

Autor: Wojciech Piwowarski (wpiwowar_at_mercury.ci.uw.edu.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 19:04:47 MET

> dziwna rzecz, ale wczoraj 3 razy w ciagu dnia zwisl mi system, ale tak
> kompletnie ze ani myszka nie mozna ruszyc. Co bylo charakterystyczne to za
> kazdym razem zciagalem duze ilosci danych z Neostrady przez USB
jednczesnie
> sluchajac mp3 z karty muzycznej na PCI. Zwis kompletny, zadnych blue
> screenow ani nic takiego, pomaga tylko twardy reset. Co moze byc
przyczyna,
> moze ktos spotkal sie z podobnym problemem.
> Moj system to:
>
> MSIKT4V
> AthlonXp 2000
> [...]

Juz wiem dokladnie kiedy to sie dzieje, podczas odtwarzania dzwieku przez
zewnetrzna karte dzwiekowa (przez kodek na plycie jest ok) i transmisji
danych na IDE. Czy ktos sie spotkal z takim problemem, czy w ogole ktos ma
MSI KT4V i karte dzwiekowa na chipsecie Aureal Vortex AU8820B2 ?

Łukasz Piwowarski