zasilacz ATX a zakłócenia na ekranie LCD?

Autor: Piotr Dwornicki (piotr.dwornicki_at_plusnet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 18:42:34 MET

przetestowałem mojego LCD (Philips 170B4BB) na wszelkie możliwe sposoby,
  różne karty graficzne, kable dvi i d-sub, systemy operacyjne windows
linux, kręciłem w lewo i prawo PHASE i CLOCK, i nic!
aż wkońcu kumpel wpadł do mnie z laptopem, podłączyliśmy pod wyjście
d-sub i zero czarnych pasków. wywnioskowałem w ten sposób że wina tkwi w
mojej skrzynce. mam jakiś badziewiarki zasilacz codegen 300W, reszta
części w pudle to Soltek 75kav, 1x256SDRAM Kingston, d900MHz, riva tnt2
16MB (testowałem też na r9700pro), hdd 60GB Barracuda.

jak myślicie jaki wpływ może mieć zasilacz na wyświetlany obraz? :)

pozdrawiam

Piotr

--
Atari 800XL