Re: GA-7N400-L i Athlon XP 2600+ FSB333

Autor: Vykeer (vark_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 18:03:14 MET

Użytkownik "Krzysztof Szatanik"
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> napisał w
wiadomości news:bs51pt$dp3$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> In news:bs47un$3u1$1_at_inews.gazeta.pl,
> Vykeer <vark_at_o2.pl> typed:

> No i znalazłem przyczynę problemu... Poczytaj dokładnie instrukcję
> (kłania się nieśmiertelne RTFM). Gdzie ty do jasnej cholery masz w
> instrukcji że wszystkie jumpery mają być na OFF? Albo masz złą instrukcję,
> albo nie potrafisz z niej skorzystać, gdyż w instrukcji ściągniętej ze
> strony GB auto masz gdy wszystkie jumpery są na ON... A twoje pożądane
12,5
> będzie gdy ustawisz XXOOOO, zresztą wszystko masz bardzo dokładnie opisane
> instrukcji (strona 14,

http://europe.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/Manual/manual_7n400pro2_e.p
df).

To kto tutaj nie potrafi korzystac z instrukcji albo raczej czytac ze
zrozumieniem :) O - ON, X - OFF.. wiec wychodzi na to, ze to jednak ja
mialem racje z jumperami.. wszystkie na OFF domyslnie.
Tak poza tym, probowalem to ustawienie z 12,5 (XX0000) jeszcze zanim udalem
sie z moim problemem na te grupe. Myslisz, ze to cos dalo?

Pozdr, Vykeer