Maxtor D740X-6L glowica stuka :(

Autor: przemek (przemciup_usuwanko__at_gazeta.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 17:51:13 MET

Mam taki problem otoz: taki dysk jak w temacie raz na jakies dwa miesiace a
glownie po jego przemieszczeniu i po wlozeniu do komputera robi dziwne
akcje. np przechodzi test biosa i przy ladowaniu systemu mowi ze nie ma
dysku systemowego a glowica wydaje dziwny stukot. czasami przy detekcji
biosu jyz wariowal dzialo sie to ostatnio przez dwa dni po czym zaczal
pracowac normalnie. zdazalo sie tez ze system operacyjny sie zaladowal po
czym np wydajac ten stukot nie dalo sie na nim nic zrobic a win xp wyrzucal
jasno niebieski ekran.
zanioslem do sklepu i koles w sklepie mi mowi ze bedzie go testowal jakims
programem do dyskow z seagatea i ze jesli bedzie cos nie tak to go wysle do
serwisu jesli nie dostane go z powrotem. i co wowczas mam zrobic ....

jesli ktos moze cos doradzic bardzio prosilbym o rade

pozdrawiam
Przemek P