Re: 2 kompy - jeden monitor - jedna mysz - i jedna klewiera

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 16:54:39 MET

"Bucz" <firepunch-----zabezpieczenie-----_at_go2.pl> wrote in message
news:bs71ni$e2h$2_at_inews.gazeta.pl...

> az tak tragicznie?
> jak rozdzielczosc sensownie wyciagal?
>
> a moze elektroniczny?

A nie sprawdzalem, ale to bylo chyba 1024x768 w 100Hz (monitor Sony 17"),
niezbyt wygorowane parametry, a cienie straszne przy czcionkach, wczesniej
przy tanim modelu ilyamy bylo ciut lepiej, aczkowiek tez zle, ale
spowodowane bylo tym, ze to byl kiepski monitor, wiec i odswiezanie bylo
nizsze. Ale tryb dosowy wyglada dobrze ;)
I konsola graficzna NetWare tez, a to bylo chyba 800x600, nie wiem ile Hz.
MSZ taki przelacznik, to jak to ma byc kilka serwerow to ok, ale komputery
przy ktorych ktos pracuje to zostaw w spokoju. O elektronicznych nie mam
pojecia.

pzdr
Zbyszek