Re: kilka dyskow - macierz ?

Autor: trzmiel (NOSPAMtrzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 16:24:06 MET

In news:bs721l$7j5$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
yoyo <beerok_at_poczta.onet.pl> typed:
> Witam!
>
> Mam wiele dyskow tak do 2 GB. Czy moge jakos stworzyc z nich macierz ?
> Tzn, nie mirroring, ale zeby byl widziany jako jeden - rozumiem ze
> odczyt/zapis bylby szybszy niz z jednego takiego modelu ?
> Moze jakas karta rozszerzen, czy cus....? poradzcie
> Nie chodzi mi o superwydajnosc, ale zeby je jakos polaczyc w jeden

nie wiem jaki masz system, ale przed chwila robilem z 2 dyskow 9GB macierz
pod win2000pro. nie wiem tez czy jest to mozliwe pod xp i z wieksza iloscia
dyskow. w tym celu odpalasz menadzera dyskow z win2k, usuwasz partycje na
tych dyskach z ktorych robisz macierz (czyli oprocz systemowego), klikasz
prawym klawiszem na oznaczeniach dyskow (nie na paskach obrazujacych dyski),
tam masz opcje utworz wolumin, dalej dasz sobie rade. Jakby co to poczytaj
helpa z windowsa.

pzdr.
trzmiel