Re: Zaklocenia z napedu DVD na karcie dzwiekowej

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 15:42:14 MET

Użytkownik "Krzysztof Polito" napisał:

> Problem: podczas pracy napedu DVD (czytanie jakichkolwiek plików)
> pojawiaja sie zaklócenia na karcie dzwiekowej - trzaski i
> buczenie.

Na płytach z chipsetem VIA duże znaczenie ma czasami odpowiednie
ustawienie PCI Latency w BIOS'ie.

Nie wiem, czy NForce'a też to dotyczy, ale może warto poczytać:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&ie=ISO-8859-2&q=PCI+Latency&meta=group%3Dpl.comp.*
Może któryś z opisanych tam problemów zadziała w twoim przypadku.

--
                        Pozdrawiam, Sniper