baza danych procesorów??? (pilne)

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 15:10:46 MET

Witam wszystkich!
Czy ktoś sie orientuje gdzie mogę znaleźć coś w rodzaju spisu
istniejących procesorów? Interesują mnie Athlony - na jakim taktowaniu
szyny nominalnym chodziły, z jaką częstotliwością, może też być nazwa
jądra, technologia... Na stronce AMD już próbowałem. Mam u kumpla
problem z prockiem i musze go rozpoznać zanim zacznę go przestawiać. On
twierdzi, że to Athlon 1.7, ale Athlony były do 1.4. Według mnie to XP
2000+, ale wolę być pewien...
Acha, jak się ma taktowanie pamięci do taktowania procka? Gość ma DDR-y
na jednej kości i coś mu się wywala ten komp... Najprawdopodobniej ma
coś pop... w taktowaniu i chcę mu to poprawić, bo w serwisie uparcie
twierdzą ze wsio w pariadkie...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840