Re: Jaki max. procesor?

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 14:16:07 MET

Użytkownik "Piotrek" <pdelw_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jaki max. procesor podejdzie pod plyte ECS K7VTA3 rev. 1.0 z najnowszym
> biosem? Chodzi mi o procki z rodziny Duron/Athlon/Athlon XP ... Teraz
jade
> na Duronie 1200, opartym na rdzeniu Morgan, ale procek slabiutki.. Oplaca
mi
> sie wogole pakowac w procka do takiej plyty glownej? Jesli nie to jaka
plyte
> i jakiego procka nowego polecacie?
>
> Pozdrawiam.
> Piotrek.

najmocniejsze co puscisz to Athlon z jadrem Palomino (tak podaje producent)
czyli tylko uzywany
ja kupilem ASROCK K7VT4-4x - wczesniej mialem K7S5A rev. 1. procek mam 1700
xp @ 2000 (10x 166)
jestem baaaaardzo zadowolony, plyta ma wszystko (dzwiek 5.1, lan usb 2.0) i
kosztowalo 140 zl
jak masz kase to kup nforce2, do tego conajmniej 2x256 DDR 400
procka. nie musisz kupowac na szynie 166, kup na 133 i podkrec.

MaPia