Sezonowosc cen

Autor: Rafal (jacekraf_at_astercity.net)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 13:15:30 MET

Witam

Czy znacie jakas strone, na ktorej mozna przesledzic zmiany cen czesci
komputerowych? Chodzi mi o wykresy (takie jak np. w przypadku cen walut),
ktore pokazalyby sezonowosc cen.
Kiedy oplaca sie kupic komputer? Z moich obserwacji wynika, ze w lutym ceny
spadaja po swiatecznym wzroscie. Czy Wy tez macie takie wnioski? Chce bowiem
kupic komputer i wydaje mi sie, ze nalezy poczekac z tym wlasnie do lutego,
wtedy zaplace mniej (oczywiscie wynika to tez z postepu technicznego).

Pozdrawiam
Rafal