Re: ATI i XP

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 12:49:50 MET

Witam.
MaPia na pl.comp.pecet napisał(a):
> ati mam mase problemow z grami. trzeba uzywac najnowczych sterow catalyst a
> i to nie pomaga zawsze.
> ja mam problem z HOMM4 potrafi mnie wyrzucac nawet po 2 minutach.

No z HOMM4 to był problem ogólnie, "wycieka" mu pamięć. Po jakimś czasie
zajmuje całą dostępną plus kawał swap'a. Jak grywałem w nią, to poprostu
co jakiś czas zamykałem ją i uruchamiałem od początku.
A jeśli chodzi o ATI to mnie też to denerwuje. Troszke się
rozczarowałem, niedawno zakupiłem R9000. Jakość dobra, ale ciągle jakieś
problemy. Ostatnio Call of Duty sobie oglądałem no i zawiesza mi na
twardo. Znalazłem solucje taką, że albo catalysty 3.7 (polecane przez
producenta gry) albo specjalnie poprawione z ati.
Max Payne mi wychodził przy ładowaniu leveli, jest na to patch
(wcześniej na rivce tnt2 nie było tego). W Max Payne 2 nie miałem
problemów, przeszedłem bez zawieszenia. Natomiast moja siostra co
próbowała grać to jej się zawieszał :>.

Innych gier nie testowałem jeszcze. Zreszta niewiele gram, za mało
czasu.

Pozdrawiam,
Wołek.

--