Re: Motorola SM 56 Modem

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_WYTNIJ-TO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 10:02:22 MET

Dnia 03-12-22 09:57, Użytkownik Pawel napisał:

> Zaistalowalem sterowniki z plyty dostarczonej razem z modemem . Modem laczy
> sie z internetem ale nie mozna nic wyslac, odpiera pakiety ale ich nie
> wyslala. Tak sie dzieje prawie za kazdym razem, co jakis czasu udaje sie tak
> polaczy, i wszystko dziala ok. Do tej pory na tej na tej samej lini dzialal
> zoltrix 33600 i nie bylo problemow.
> Czy to moze byc wina modemu i czy w takim razie moge go reklamowac?

Może to być wina dziadowskiej linii telefonicznej - ja z tym modemem
miałem podobne przeboje, z tym że u mnie modem łączył się np. na 48 000
bps, ściągał, wysyłał a następnie po kilku minutach usypiał - żadnych
transferów we/wy. Pomagało przestawienie na tryb V34 - modem łączył się
co prawda na 33600 bps ale zasuwał jak mały parowozik. Komenda
przestawiająca- AT+MS=V34

--
Roman Sąsiada
katoda_at_WYTNIJ-TO.poczta.onet.pl   http://katoda.republika.pl