Problem z dyskiem

Autor: Kot (rumata_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 10:06:03 MET

Hej!

Mam problem z dyskiem, dość starym zresztą. Wyskoczyły mu chyba jakieś
badsectory i to w krytycznym punkcie, bo scandisk stwierdził, że FATy się różnią
i przy próbie korekcji wyskakuje błąd zapisu. Cięcie partycji i formatowanie nie
pomaga - niby wszystko w prządku, ale przy próbie zainstalowania np. Wingrozy 98
wywala błąd krytyczny. Próbowałem przesunąć partycję Partition Magikiem żeby nie
używać początku dysku, ale też wywalało błąd. Słyszałem, że niskopoziomowy
format zaznacza te sektory tak, że po prostu są omijane jakby ich nie było, ale
że jest to mocno niebezpieczne, bo można spieprzyć dysk tak, że już nic go nie
odratuje. Ma ktoś może jakiś pomysł na rozwiązanie problemu?

--
Kot
rumata_at_poczta.onet.pl