Re: Płyta ASUS A7V133 jaki procesor max , jaka karta g raf. max

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 01:02:06 MET

egol_at_poczta.onet.pl wrote:

> Dzieki sprawdziłem , jest to niestety płyta tylko A7V ver1.02 .

Ona na perwno nie ma KT133A

> Ale ciekawostka , ma wgraby bios od A7V133 chyba? 1006 i przy
> ładowaniu systemu zgłasza sie jako KT133A . Komp chodzi bez zarzutu
> , tylko tyle że chcę wymienić słabego procka Duron 650 na coś
> mocniejszego . Gdzies w postach czytałem że powinien pójść Athlon
> XP 1700+ tylko jaki , w jakiej technologii , czy Athlon1 700+ T-bred
> pójdzie? Ktoś inny twirdził że T-bredy są palone przez A7V od
> razu po uruchomieniu bo nie rozpoznaje ona tego procka i podaje
> automatem za duże napięcie . Komu więc wierzyć ?

Jeżeli tak jest to napięcie można ustawić na płycie. Athlony XP chodza
tylko w trybie zworkowym. Wszystkie parametry ustawia sie zworkami na
płycie...

> Proszę o
> podpowiedż co mogę maksymalnie wycisnąc z tej płyty , czy mośna
> jakimś trikiem zmienić FSB i zrobić z niej A7V133 ( jak widać
> bios dla KT133A czyli od A7V133 chodzi super stabilnie). Proszę
> o wypowiedzi i opinie. pozdr egol

Jeżeli ma chipset KT133 to nie ma fizycznj możliwości pracy na szynie
133. Co nie znaczy, że np. Athlon XP 2400+ nie może pracować jako
20x100.

Głowy za to wszystko nie dam. Na tej płycie można conajwyżej
eksperymentować

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)