Re: czy to zagra ?

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 00:47:25 MET

Dnia 2003-12-22 00:31, Użytkownik Ania napisał:
> Witam, czy ten procesor http://www.allegro.pl/show_item.php?item=18787703
> bedzie pracowal z plyta k7s5a ?

jak najbardziej, ja ostatnio wsadziłem na tą płytę Athlona Xp 1700+ (bez
zmiany biosu).
Jednak radzę uważać na tego sprzedającego: brałem kiedyś udział w jego
aukcji i sie okazało, że ma drugie konto albo kogoś znajomego kto
podbija mu ceny. Mam na to dowody, niektóre raz sprzedane przedmioty
trafiały znowu na licytację za parę dni, a poza tym po przejrzeniu
komentarzy można zauważyć, iż niektóre osoby robiły wyjątkowo DUŻO
zakupów u ww. sprzedającego ;)

--
# Pozdrawiam, Witiia
# popraw adres wysyłając e-mail'a