Re: ile place za energie?

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 23:54:03 MET

Czarek Gorzeński wrote:

> A co to za serwer? Cały czas w nim CD-ROM, streamer, kilka dysków i
> wypasiona karta grafiki 3D chodzi, że tyle ciągnie non-stop? Ech...
> koszty od tych maksymalnych wyliczonych pewnie są dwa, trzy razy niższe,
> zależnie od tego, co tam faktycznie siedzi.

No pewnie - jak podliczyłem i zsumowałem swoje to mi coś koło 120 zetów
wyszło, a w rzeczywistości żre za jakieś 50zł miesięcznie więcej (tak
wynika z porównania rachunków). Chodzi 12h dziennie, ale to 50 zł
rozkłada się na skrzynkę, monitor, drukarkę, głośniki, żarówkę 60 wat...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840