SB live! 1024 czy SB 4.1

Autor: burgos (burgos_at_gazeta.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 22:53:00 MET

Mam okazję kupić jedną z powyższych kart, którą wy byście wybrali i
dlaczego. Karta SB 1024 jest w stanie idealnym więc fakt, że jest starsza
nie gra roli.
1. Zastanawiają mnie cyferki, które znajdują sie przy nazwach kart, o czym
one w zasadzie świadczą, mam głosniki creative 4.1 4400, więc fakt że SB
1024 jest przystosowany do obsługi 4 głośników będzie miał jakiś wpływ na
pracę subwoofera, czy też jest to po prostu brak info w nazwie?
2. Co oznacza live! w nazwie SB 1024 i brak przy SB 4.1?
3. Jaki jest dolny zakres pasma SB 4.1 (SB 1024 - 65 Hz)

4. Małe porównanie parametrów
SB 1024:
Próbkowanie : 32 bit.
Częstotliwość próbkowania : 48 kHz.
Liczba kanałów MIDI : 64 szt..
Liczba głosów polifonii : 1 024 szt..
Ilość obsługiwanych głośników : 4 szt..

SB 4.1:
Próbkowanie : 16 bit.
Częstotliwość próbkowania : 48 kHz.
Liczba kanałów MIDI : 16 szt..
Liczba głosów polifonii : 128 szt..
Ilość obsługiwanych głośników : 5 szt
Poza tym obie karty mają podobne wyjścia, obsługują EAX

Które z tych parametrów są odczuwalne przy odtwarzaniu DVD i gierkach?

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki i porady
pozdrawiam
burgos