Re: wyciszenie zasilacza

Autor: Dariusz Patryn (swiatsl1_at_op.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 22:03:58 MET

Użytkownik "bol" <armar100(SPAM)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> chce wyciszyć zasilacz i obudowę kompa znalazłem to
> http://www.aci.pl/~norton/zts.php
> może ktoś podeśle jakieś ciekawe linki dot. tematu
> W jakich sklepach można kupić maty wyciszające i korkowe - tanie

Maty wyciszające to pic na wodę (żeby naprawdę działały komputer
musiałby być całkowicie osłoniety - bez otworów - a wtedy się ugotuje )
Próbuj przykręcić obroty wentylatora (tak jak w Twoim linku) ale
powinieneś mierzyć temperature radiatorów. To najtańsza metoda.
Dodatkowo - ale drożej - wymień wentylator na Zalman, CoolMaster lub Papst.
Poza tym - poczytaj grupę - temat był wielokrotnie omawiany
Pozdrawiam
Darek