Re: samsung 755dfx problem

Autor: Majkel (majkel2001_at_NO_SPAMtenbit.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 21:26:17 MET

Robert P. wrote:
> z powyzszego opisu nie do konca da sie wyobrazic o jakie zmiany obrazu
> chodzi, ale mam ten monitor i na 99% o jest normalne, ten typ tak ma -
> wynika to z budowy kineskopu.
>
> Robert P.

ja mam model 757DFX i to samo jest u mnie... Na poczatku takze
zastanawialem sie, czy oby wszsystko jest w porzadku.
Slyszalem, ze moze to powodowac ta szklana plyta stykajaca sie z
kineskopem (Samsung mowi ze o jest flat kineskop ;)

Troche bardziej niepokoi mnie to, ze w tym moim egzemplarzu po
wylaczeniu monitora (gdy jest w trybie czuwania - dioda miga) slychac
ciche jakby syczenie ze srodka, zawsze musze wylaczac go przyciskiem by
tego nie bylo... Slyszalem, ze to cos przy zasilaczu, i czasem sie to
zdarza w Samsungach....

Majkel