Re: Jaka różnica w AMD

Autor: gaper (gaperr_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 20:29:29 MET

Użytkownik KriSSo <krisso75_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1vr4zp53yhw3l.dlg_at_krisso.home.pl...
> Był 21 grudzień (niedziela) gdy o godz. 11:33, na pl.comp.pecet, Chichotek

> Niestety lepszy będzie Asus A7N8X Deluxe.

Hm, poczytałem, przeszukałem, okazuje się, że najbardziej odpowiednia płyta
to jest GIGABYTE NForce2 Ultra 400 tylko że kosztuje ca.880 zł. Myslałem o
tańszej VIA KT 600
i tutaj zastanawiam się która będzie najbardziej odpowiednia:
Abit, Asus, Epox, Gigabyte i który model?. Ceny są zbliżone do 400 zł.
 Wypowiedzi są różne, czasami jak "pstryczek w nos":-(( jestem laikiem stąd
moje pytanie.
pozdr.