Odp: Temperatura pracy procesora

Autor: Krzysiek (kowalski.jan15_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 19:29:31 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:20031221181939218_at_grush.one.pl...

> Chwilami powinien wytrzymać 90 stopni, bezpiecznie jest nie
> przekraczać 65-70 stopni.

> Tak. Okolice 50 stopni to wręcz idealna temperatura.

Dzięki, to mi wystarczy. Myślę że nigdy u mnie temperatura nie skoczy
powyżej 60 stopni. W gierki nie gram więc odpada katowania proca. A do zabaw
typu muzyka, film czy net czasem jakieś prace graficzne to wystarcza.

pozdrawiam
Krzysiek (krisp)