Temperatura pracy procesora

Autor: Krzysiek (kowalski.jan15_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 19:09:47 MET

Witam wszystkich

Mam pytanie odnośnie temperatury procka.
Mam Durona 1300 i przy zastosowaniu radiatora marki Zalman
(aluminiowo-miedziany) i obrotach wiatraka 1800 ogr/min, mam temperaturę na
poziomie 52 stopnie.

Czy może ktoś dysponuje informacją do jakiej temperatury można podgrzać
Durona w normalnej pracy?
Czy przedział temperaturowy 50 - 60 stopni jest bezpieczny?

Dlaczego pytam.
Mam wiatrak jak wyżej oraz zasilacz Modecom z napięciową regulacją obrotów
wiatraka (własnej konstrukcji na LM317T).
Komp ma być niesłyszalny. A to gwarantuje mi zasilacz w obecnym stanie oraz
procek z temperaturą pracy ok. 52 stopnie.

--
krisp