Re: procesor- po czym poznac?

Autor: busyone (no_at_spam.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 18:18:53 MET

Użytkownik Andre napisał:

> witam!
>
> po czym poznac ze przegrzalem procesor oraz to ze spalilem procesor??
> (chodzi mi glownie o wyglad a jezeli przegrzany da sie jeszcze jakos
> uruchomic to jakie bedzie jego zachowanie przed i po)
>

> pozdrawiam
> Andew

Z moich doswiadczen wynika, ze procki AMD (K7) jak dostana troche w
palnik to zlokna. Co do przegrzania to najczesniej objawia sie to
niestablina praca nawet na domyslnych ustawieniach tzn. bledy podczas
pracy, blue screeny az po hard zwisy. Pytnie jak poznac, ze spalilem
procesor pozostawie bez odpowiedzi, bo pewnie sam na nia w koncu
wpadniesz ;-)

--
PZDR
Tomek