Re: LITE ON LTR-52327S problem !!!

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 16:46:09 MET

On Sun, 21 Dec 2003 14:57:55 +0000 (UTC), "Wojtek "
<wojtheck_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

>Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl> napisał(a):
>
>1. Jesli nagrywasz w trybie TAO (Track At Once) nagrywarka zmniejsza moc
>lasera pomiędzy ścieżkami, stąd może sie pojawiac pomarańczowy kolor (Zobacz
>czy to samo dzieje sie przy DAO (Disc At Once)

Tak, nagrywam w trybie TAO ale chyba też raz nagrywałem w DAO i działo
się to samo, czy to może powodować piski?

>2. Zobacz również czy dysk nadąża z dostarczaniem danych (najławiej
>przprowadzić symulację zapisu i wtedy określić maksymalną prędkość)

Myślę, że spokojnie nadąża, procek to Duron 950, dysk to seagate 20 MB
ATA 100 jak wspomniałem przy nagrywaniu plików nie ma problemu...

>3. Jeśli nagrywasz płyty audio z formatu mp3 upewnij się, ze Twój procek jest
>w stanie dekodowac pliki wystarczająco szybko, jesli pojawiają sie problemy -
>zmniejsz prędkość zapisu

Nagrywanie z wav przebiega tak samo - nagrywam zawsze z prędkością 4
razy

>4. Zaś jeśli chodzi o przegrywanie płyt audio w locie to rozumiem że
>przegrywasz z napędu DVD podpiętego pod tą samą taśmę. Przy mniejszych
>prędkościach (rzędu 8-12x) dzieje sie tak samo ?
Tak. Natomiast kopiowanie plików nawet przy 16 razach jest bez
zarzutu.

--
Pozdrawiam
Jarek