monitor czy karta graf?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 15:58:25 MET

Witam

Mam mały problem z jakością obrazu. Nie wiem czy wina leży po stronie karty
czy monitora, a przez jakiś czas nie mam możliwości sprawdzenia przez
podmianę jedneg czy drugiego. Chodzi o to, że obraz ulega pewnym
zakłóceniom, ciężko to opisać, ale są to jakby pasy o szerokości 0,5-1cm,
troszkę ciemniejsze od reszty, powstaje taka "zebra", pojawia się
sporadycznie i tak jakby płynie z jednego końca ekranu na przeciwległy.
Czasem z góry na dół czasem pod kątem. Nic nie daje regulacja odświeżania,
zmiana rozdzielczości. Pasy szczególnie widoczne na białym tle. Do tej pory
było ok, pasy pojawiają się może od 2 dni.
Karta MSI GF2 Pro 64 MB, monitor AOC 7klr+

Pozdrawiam