Re: nowy komputer....

Autor: valdi200 (valdi200_at_op.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 14:57:37 MET

Użytkownik "Krzysztof Wolski" <cysio123_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Moja sugestia jest taka, że powinieneś sobie poprawnie czytnik
> skonfigurować, bo krzaczysz. Kodowanie ma być ISO-8859-2...

Wkurwia mnie to juz!! Ludzie mają problemy, kompa mu sroili i pewnie jest
wkurwiony a ty sie jeszcze o jakies pierdoły czepiasz i ogolnie jak ktos cos
zrobi nie tak to sie od razu wszsyscy inni dopiperdalają. moze to akurat
pisze 13 letnie dziecko i nie umie do konca czegos zrobic.
LUDZIE troszke wyrozumiałości.

P.S.
Konfiguracja którą miałeś jest całkiem porządna i ja bym nie zmieniał.
pozdrawiam
valdi200