Re: jakie partycje ?

Autor: K (kaydi_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 12:36:14 MET

> kupuje nowy komputer, z dyskiem twardym WD 80GB
> chce zainstalowac WIndows XP, troszke pograc, itd.
>
> prosze podpowiedziec na ile partycji i jakich najlepiej podzielic taki
dysk
> ? i co na ktorej zapisywac ? ..tak by to chodzilo najsprawniej i
> najszybciej.
> czyli czy to ma znaczenie gdzie bede instalowal programy (ktora partycja)
> oraz gdzie bede zapisywal np. filmy ?

Pamietam ze w CHIPie byl artykul a optymalnym podziale na partycje przy
zainstalowanym XP. Ja raz tak mialem. na jednej byl system, na drugiej
programy, na trzeciej temp a na pozostalych dane. ale ja mialem dwa dyski po
60 GB. moge jedynie powiedziec ze bylo widac wieksza wydajnosc. ale to
odsylam do CHIPa (to nie jest reklama ;)

K.