Re: Problem z nagrywarką

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ANTYSPAM_at_chelm.gda.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 11:23:34 MET

Użytkownik KILER napisał:

> Jeżeli nagrywasz płytki CDaudio to polecam stosować prędkość nagrywania do
> 8x
> Im większa prędkość tym większe prawdopodobieństwo że coś się na nich będzie
> pitolić ;)

Ta nagrywarka jest 12x/8x/32x, więc to raczej nie od tego że nagrywam ze
zbyt dużą prędkością... Poza tym nawet nagrywając 4x trzaski pojawiają
się w okolicach 60 minuty. Z prędkością 8x koło 30 minuty, a 12x koło 5
minuty.

Aha, odtwarzacz też nie ma nic do tego, próbowałem na kilku. Na tym
combo na którym nagrywam jest dokładnie to samo.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk