ASUS A7V8X-MX czy wart zakupu ?

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 10:37:03 MET

Muszę zakupić siostrom nowego peceta :), bo obie mają w szkole
informatyke, a w starym płyta Abit BH6 juz pomału odchodzi do krainy
wiecznych łowów ;).

Nie ma na to za dużo zasobów finansowych, a niestety trzeba będzie
zmienić płytę główną, a co za tym idzie, RAM, CPU, i grafike.

Z grafiką ciężko, bo droga ;), dlatego pomyślałem o tymczasowym
rozwiązaniu z grafiką na płycie. Niestety w googlu nie znalazłem
żadnego testu tej płyty, same nowinki na KT600 są opisywane, ew. opis
płyt na KT400 można znaleźć, a nic o KM400 nie ma ;(.

Mam w jednym komputerze płytę A7V8X-X i jest bardzo dobra. Bez
problemów działa już z pół roku i ładnie kręci się na niej Athlon XP
1700+ :). Nie wiem nic niestety na temat A7V8X-MX, a interesuje mnie
przede wszystkim jakość i wydajność wbudowanej w płytę karty
graficznej (mam niemiłe doświadczenie z płytą na chipsecie VIA pod
P4), oraz stabilność płyty samej w sobie i ew. podatność na
overclocking.

Czy może jakiś dobry user tej płyty podzielić się wrażeniami z jej
użytkowania, byłbym wdzięczny ;).

pzdr,
Dentarg

--